En schaam me diep! Ik denk er zo net aan dat XRC 2 jaar bestaat! 22 december 2007 werd de Xbox Racing Community opgericht. Dat mogen we dan ook gelijk vieren met onze 10.000e post! Ook dit jaar hebben we verschillende meetings, waaronder de AutoRAI (met bijna alle XRC'ers) en
-waar ik helaas niet bij kon zijn- de IAA in Frankfurt/Nürburgring!
Hierbij ook weer wat statistieken van het afgelopen jaar. Het aantal posts zijn flink gestegen tegenover vorig jaar. Ruim 6100 post zijn er in de tussentijd gepost wat ons dan brengt op ruim 10.000. Verder hebben wel wat meer ingehouden in de bestaande onderwerpen, er zijn nu 517 tegenover 295 vorig jaar. Gemiddeld worden er 14 posts per dag geplaatst tegenover 11 van vorig jaar. Inmiddels zijn alle berichten bij elkaar goed voor zo'n 15 MB.
Buiten dat we wel van een aantal XRC leden eind dit jaar afscheid hebben moeten nemen gaan het prima met de zaken. Forza Motorsport 3 wordt nog fanatiek gespeeld en over gediscussieerd.
Ik wil jullie in ieder geval bedanken voor de leuke tijden die we op XRC als op Xbox Live hebben meegemaakt en ik ga er vanuit dat er nog genoeg van die tijden gaan komen!

Ik wens hierbij dan ook iedereen alvast de beste wensen voor 2010!